Czas realizacji zamówienia.
- Czas oczekiwania na zakupiony towar, to czas potrzebny, aby pracownicy sklepu internetowego Jakubczak skompletowali i przygotowali go do wysyłki, oraz czas potrzebny przewoźnikowi: kurierowi, na jej dostarczenie.
- Czas kompletowania przesyłki: to czas, który upłynie od przyjęcia zamówienia do wysłania przesyłki.
- Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych licząc od daty wpłynięcia pieniędzy na nasze konto. Nie dotyczy to sytuacji przygotowania wyrobu na indywidualne zamówienie, gdzie czas dostawy uzgodniony będzie każdorazowo z Klientem oraz opcji przesyłka za pobraniem, gdzie czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu złożenia zamówienia.
- W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji w dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie budzące wątpliwość zostało zweryfikowane.
- Zamówienia przy opcji płatność przelewem są przyjęte do realizacji w momencie wpłynięcia zapłaty za produkty na podane podczas procesu składania zamówienia konto bankowe.
- Zamówienie przy opcji przesyłki za pobraniem są przyjęte do realizacji w momencie złożenia zamówienia.
Opłaty przesyłek.
Patron Service/DHL
Standard 22,00 zł.
Standard pobranie 26,00 zł.
Sposoby wysyłki produktów.
- * Zastrzegamy sobie prawo do zmiany wysokości cen przesyłek kurierskich w związku z ewentualnymi zmianami sposobu naliczania opłaty paliwowej przez Patron Service/DHL .
- Koszty przesyłek wysłanych firmą kurierską Patron Service/DHL pokrywa klient.
- Wybierając opcję dostawy kurierem mogą Państwo skorzystać z płatności za pobraniem, czyli zapłacić za zamówione produkty przy odbiorze przesyłki.
- W przypadku wyboru opcji przesyłki kurierskiej Patron Service/DHL można w każdej chwili sprawdzić, gdzie znajduje się dana przesyłka, w email potwierdzającym wysyłkę zamówienia otrzymają Państwo numer przesyłki kurierskiej oraz link umożliwiający jej śledzenie, czyli tracking.
- Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy rejestrowane będą pierwszego dnia roboczego.
- Zamówienia potwierdzane są pocztą elektroniczną.
- Zamówienia będą realizowane według kolejności zgłoszeń.
- Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta mimo przyjęcia zamówienia, potwierdzenia go i zapłaty za towar przez Klienta, prosimy o niezwłoczny kontakt emaliowy. W tytule prosimy podać temat: Dostawa towaru oraz podać numer zamówienia, właściwy dla tej dostawy. Uprzejmie prosimy o powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji najpóźniej 24 godziny po upłynięciu spodziewanego terminu dostawy. Jednocześnie oświadczamy, że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za działanie przewoźnika np. firmy kurierskiej, czyli między innymi za straty spowodowane późniejszym niż planowany czasem dostawy.
Uszkodzenie przesyłki.
Jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt kurierowi. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki i natychmiast powiadomić sklep Jakubczak o tym fakcie. Pokwitowanie odbioru uszkodzonej przesyłki zwalnia sklep www.jakubczak.net.pl z odpowiedzialności za zawartość przesyłki.